måndag, juni 30, 2008

Peace and Love - Borlänge - 26-28 / 6 - 2008

Oboy! Min gamla följeslagare till telefon/kamera har börjat krångla, så nu har en hightec Nokia och en Olympus Digitalkamera tagit över.




Torsdag

Martha Wainwright
Tittade slutet på denna dams konsert.









Manu Chao
Satans bra konsert. (Vad annars??) Blev helt slut emot slutet av all kroppsrörelse. Ville ha öl & mat snabbt men långa köer och ölburar motarbetade mig.







Tänkte gå och titta på CSS men det blev bara en pub i närheten, där jag fick svalka mig med bärs

In Flames
Såg ett par låtar med dessa pågar. Krafterna tog slut och det var tillbaka till tältet.






Fredag

The Hellacopters
Avskeds konserten för mig.










Dark Tranquillity














The Haunted
Av någon anledning så blev det konstiga kort ifrån denna scen.









Millencolin
Snöade omkring och ville ha mat och öl idag igen, ölburarna och matköerna var ännu bisarrare. Enda jag fick tag i var en lakrits stång, som var skit god. Lyckades nässla mig in på någon pub där jag skickade i mig en vodka redbull, för 140 kr. (Vad är det för jävla pris!!!)
Under detta snurr stannade jag till och tittade lite på dessa gubbar.








Clutch
Låg och halvsov innan Clutch började, orkade med fyra-fem låtar, sedan kapitulerade jag. Ville verkligen se dom, men tyade fan inte hålla mig på benen. Jag anklagar ölburarna.






Lördag

Roky Erikson & The Nomads











W.A.S.P.
Tittade slutet




Dark Funeral
Dessa Blackmetal glidare fick sätta punkt för mig.







Jag hatar ölburar!!!